بازدید مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه از نقاهتگاه کرونای سمنان

 بازدید مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه از نقاهتگاه کرونای سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دوشنبه 20 بهمن 99 دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در راستای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، از امکانات و تجهیزات نقاهتگاه کرونای سمنان بازدید کرد.

دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: پیش بینی نقاهتگاه های کرونا برای قرنطینه افراد مشکوک و بیماران مبتلا به کووید- 19 با جداسازی مناسب مبتلایان، نقش موثری در درمان بیماران و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا خواهد داشت.

شایان ذکر است: نقاهتگاه قرنطینه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در ساختمان آموزشی اداره کل بهزیستی استان سمنان مستقر و تیم درمانی با همکاری پایگاه هوایی سمنان تأمین شده است.

در این بازدید کارشناسان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی و کارشناس معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز حضور داشتند.

  • کد خبر : 30497
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *