بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گرمسار از مرکز فوریت های پزشکی شهرستان گرمسار

 بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گرمسار از مرکز فوریت های پزشکی شهرستان گرمسار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت چهل و ششمین سالروز تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی مهندس عربی شهردار شهر گرمسار به همراه اعضای شورای اسلامی شهر گرمسار از مرکز فوریت های پزشکی شهرستان گرمسار بازدید نمودند.

مهندس عربی شهردار شهر گرمسار ضمن گفت و گو و تبریک روز اورژانس، گفت: خدمات و فعالیت های پرسنل خدوم و زحمتکش اورژانس ۱۱۵ در گذشته و حال بر کسی پوشیده نیست.
 
دکتر عرب ارادانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار ضمن ارایه گزارش از عملکرد و فعالیت های پایگاه های اورژانس شهرستان گرمسار از حضور ایشان تشکر نمود.
 
  • کد خبر : 33282
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *