بازدید شبانه ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از بیمارستان معتمدی شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ بامداد روز جمعه شانزدهم مهر ماه سال 1400، دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اتفاق دکتر گوهری معاون درمان و یحیایی مدیر اجرایی حوزه ریاست دانشگاه با حضور در شهرستان گرمسار، به صورت سرزده از بیمارستان معتمدی این شهرستان بازدید کرد.
در این بازدید ها دکتر دانائی با حضور در تمامی واحدها و بخش های درمانی این بیمارستان، ضمن خداقوت و تشکر از زحمات و تلاش های شبانه روزی همکاران به ویژه در دوران مدیریت و کنترل بیماری کووید-19، گفت: ارائه خدمات استاندارد و با دقت به بیماران و مراجعین، نقش بسزایی در رضایتمندی این عزیزان خواهد داشت و امیدوارم همانند گذشته و با تمام توان این روند را حفظ و ارتقاء دهیم.
دکتر دانائی همچنین ضمن بررسی روند ارائه خدمات درمانی در این مرکز و با گفتگو با تعدادی از بیماران و مراجعین و همچنین همراهان آنان، نحوه ارائه این خدمات را مورد تحلیل و ارزیابی قرار داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با مطلوب ارزیابی نمودن روند ارائه خدمات درمانی در این مرکز و وجود تجهیزات و امکانات مناسب، از زحمات و تلاش های ریاست، مدیران و تمامی پرسنل پرتلاش این مرکز قدردانی کرد.