بازديد معاون درمان دانشگاه و مدیر اداره پرستاری از بيمارستان ولايت دامغان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دكتر گوهري معاون درمان دانشگاه به اتفاق یحیایی مدیر اداره پرستاری از بيمارستان ولايت شهرستان دامغان بازدید کردند.
دكتر گوهري معاون درمان دانشگاه و یحیایی مدیر اداره پرستاری در نشستی با پزشكان متخصص داخلي بيمارستان ولایت دامغان، فرايند پذيرش و درمان بيماران مبتلا به كوويد 19 را بررسي و همچنين مسائلی همچون بررسی وضعیت نیرو و منابع انساني این بيمارستان در حوزه درمان را نيز بررسي نمودند.
لینک کوتاه خبر :