بازديد مشترك از دو كشتارگاه در شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ سه شنبه بيست و پنجم آذر ماه 99 طي بازديد مشترك كارشناسان بهداشت محيط و شبكه دامپزشكي شهرستان گرمسار از دو كشتارگاه طيور سيمرغ و مياچ ضمن آموزش به مسئولان كشتارگاه در خصوص الزام مديران بر تهيه وسايل و تجهيزات حفاظت فردي و نظارت بر رعايت پروتكلهاي بهداشتي بيماري كرونا ويروس و آنفلوانزا پرندگان ،مواردي مهمي جهت اجراء به آنها ابلاغ گرديد.
همچنین كارشناسان بهداشت محيط شهرستان گرمسار بر اجراي پروتكل هاي بهداشتي در تغسيل و تدفين متوفي كرونا ويروس ، دفع بهداشتي پسماند، كنترل بر عدم تجمع و برگزاري مراسم و...نظارت نمودنند.
لینک کوتاه خبر :