بازديد مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از مركز منتخب كوويد 19 و پايگاه هاي اورژانس 115

بازديد مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از مركز منتخب كوويد 19 و پايگاه هاي اورژانس 115

 بازديد مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از مركز منتخب كوويد 19 و پايگاه هاي اورژانس 115

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز سه شنبه سيزدهم آبان ماه 99 دكتر عرب آراداني مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار به اتفاق مهري مسئول اورژانس ۱۱۵ اين شهرستان از مركز منتخب كوويد ۱۹ شهرستان گرمسار و تعدادی از پایگاه های اورژانس 115 بازدید کرد.

دكتر عرب آراداني مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار ضمن حضور در پايگاه هاي اورژانس ۱۱۵ زائر، فرهنگ و واحد مبارزه با بيماري هاي شبكه و ايستگاه هاي آمران سلامت جمعيت هلال احمر، ميلاد پيامبر اعظم محمد مصطفي(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع) را تبریک گفت.

وی ضمن عرض خداقوت به کارکنان این مراکز، مواردي مهمي در جهت ارائه خدمات بهداشتي و درماني به عموم مردم را بیان و در واحد اپراتوري اورژانس ۱۱۵ و از طريق بيسيم به تمامی پايگاه ها اين ايام را تبريك و از زحمات آنان تقدير و تشكر نمود.

  • کد خبر : 28148
لینک کوتاه خبر :

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *