بازديد مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از محل امتحانات مدارس نمونه دولتی

 بازديد مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از محل امتحانات مدارس نمونه دولتی

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز جمعه بيستم تيرماه سال 99 ، دكتر عرب آراداني مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار به اتفاق كارشناسان واحد بهداشت محيط و واحد مبارزه با بيماريها و نمايندگان اداره آموزش و پرورش از محل برگزاري آزمون ورودي مدارس نمونه دولتي شهرستان گرمسار بازدید ردند.

این بازدید در راستاي كنترل و نظارت بر حسن اجراي دستورالعمل هاي بهداشتي ،پيشگيري از شيوع بيماري كرونا ،تب سنجي دانش آموزان و مسئولين ،ضد عفوني دستها، رعايت فاصله گذاري اجتماعي،پوشش ماسك بر روي صورت ،عدم تجمع دانش آموزان، از دو آموزشگاه شهيد باهنر و شهيد ثاني انجام پذیرفت.

  • کد خبر : 26661
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *