بازديد كارشناسان شبکه بهداشت و درمان از مدارس شهرستان گرمسار
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز چهارشنبه بيست و ششم شهريور ماه سال 99 ، تيم هاي مختلف از كارشناسان بهداشت محيط و پیشگیری و مبارزه با بيماري های شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از مدارس این شهرستان بازدید کردند.
این بازدیدهای نظارتی در راستاي آموزش و نظارت بر اجراي پروتكل هاي بهداشتي پيشگيري از شيوع كرونا ويژه بازگشايي مدارس ، رعايت فاصله گذاري اجتماعي ، استفاده از ماسك و گندزدايي سطوحبوده و مواردي مهمي را به مسئولين مدارس يادآوري نمودند.
لینک کوتاه خبر :