بازديد كارشناسان شبكه بهداشت ودرمان شهرستان گرمسار از محل برگزاري آزمون سراسري در اين شهرستان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه بيست و هفتم مردادماه 99 حاجيان مسئول واحد بهداشت محيط به اتفاق كارشناس بهداشت مدارس و ساير همكاران واحد مهندسي بهداشت محيط شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از سالن هاي برگزاري آزمون كنكور سراسري در دانشگاه پيام نور گرمسار در معيت متقي سرپرست فرمانداري، همتي معاون فرماندار و ساير مسئولين شهرستاني جهت بررسي اجراي پروتكل هاي بهداشتي مرتبط با بيماري كرونا ويروس ، آموزش و ارائه راهكار هاي لازم در برگزاري مطلوب و رعايت پروتكل ها جهت تامين و حفظ سلامت داوطلبين و مراقبان بازديد و موارد مهمي را يادآوري كردند .
لینک کوتاه خبر :