بازديد فرماندار شهرستان گرمسار و كارشناسان بهداشت محيط از واحدهاي صنفي سطح شهر

 بازديد فرماندار شهرستان گرمسار و كارشناسان بهداشت محيط از واحدهاي صنفي سطح شهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ شنبه بيست و چهارم آبان ماه 99 بازديد مشترك كارشناسان واحد بهداشت محيط شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار با حضور متقي فرماندار اين شهرستان ، همتي معاون فرماندار، نمايندگان اداره صمت و اتاق اصناف از واحدهاي صنفي سطح شهرستان انجام شد.

در این بازدیدها كنترل و نظارت بر حسن اجراي پروتكل هاي بهداشتي مقابله با كرونا در شرايط اعمال محدوديت، عدم فعاليت اصناف غيرضروري بعد از ساعت ۱۸، فعاليت ساير اصناف با رعايت تمامي دستورالعمل هاي بهداشتي،حفظ فاصله اجتماعي،استفاده از ماسك و همچنين آموزش نكات بهداشتي تاكيد گرديد. 

  • کد خبر : 28303
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *