اولين هموپرفيوژن موفق در بيمارستان ولايت شهرستان دامغان

 اولين هموپرفيوژن موفق در بيمارستان ولايت شهرستان دامغان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در مورخ 21 / 4 / 99  بيماري 51 ساله با pcr مثبت و تشخيص قطعي كرونا به بيمارستان ولايت شهرستان دامغان مراجعه و در بخش ICU  اين بيمارستان بستري گردید. اين بيمار به مدت 3 روز متوالي توسط پزشك معالج، دكتر فتاح متخصص داخلي و دكتر خالدي متخصص عفوني، به عنوان پزشك مشاور، هموپرفيوژن انجام شد. پس از انجام هموپرفيوژن رضايت بخش، بيمار با بهبودي نسبي به يكي از بخش هاي كرونا در بيمارستان منتقل شدند  و در تاريخ 24 / 5 / 99 ترخيص گرديد .

لازم به ذكر است كه اين مورد اولين هموپرفيوژن موفق در بيمارستان ولايت مي باشد.

  • کد خبر : 27113
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *