اهداء يك دستگاه ونتيلاتور به بيمارستان ولايت شهرستان دامغان

 اهداء يك دستگاه ونتيلاتور به بيمارستان ولايت شهرستان دامغان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ با توجه به شيوع ويروس كرونا و نياز بيشتر بيماران به استفاده از دستگاه ونتيلاتور، خير بزرگوار محمد عليزاده برمي يك دستگاه ونتيلاتور خريداري و به بيمارستان ولايت شهرستان دامغان اهداء نمود.اين دستگاه با حضور رضا زارع زاده رئيس شوراي شهر و مسئول قرارگاه مردمي مبارزه با كرونا ويروس شهرستان دامغان و مهندس خسرو فولاديان معاون فرماتدار شهرستان دامغان به بيمارستان ولايت تحويل گرديد.

دكتر محمدي رئيس بيمارستان ولايت ضمن تقدير از خير عليزاده، از ديگر خيرين عزیز درخواست داشت كه بيمارستانهاي كشور را در امر درمان بيماران مبتلا به كرونا ويروس ياري نمايند.رئيس شوراي شهر و مسئول قرارگاه مردمي مبارزه با كرونا ويروس شهرستان دامغان نيز ضمن تقدير از خير عليزاده  در سخناني اشاره داشت:قرارگاه مردمي مبارزه با كرونا در نظر دارد با برگزاري جلسات و نشستهاي متعدد با خيرين، آنان را در جهت كمك رساني به مسئولين بيماستان ولايت و ارائه خدمات درماني به بيماران مخصوصا بيماران مبتلا به كرونا ويروس ياري نمايد. 

  • کد خبر : 25830
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *