اهداء البسه حفاظت فردی توسط خیر سلامت در شهرستان دامغان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ نصرینی خیر سلامت، تعدادی لباس حفاظت فردی، گان و پاپوش جهت استفاده در مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان و آرامستان، به نیّت خیرخواهانه به شبکه بهداشت و درمان، بیمارستان ولایت و آرامستان شهرداری اهداء نمود.
نصرینی گفت: از آنجائیکه همسرم پرستار می باشد، از همان روز اول شیوع کرونا در کشورمان، دغدغه سلامتی مدافعان سلامت را داشتم تا اینکه شرایط برای انجام کاری هر چند کوچک در این راه فراهم شد، با امید به اینکه هرچه زودتر سایه شوم این ویروس از سر تمام جهانیان به ویژه مردم کشور عزیزمان ایران رفع شود.
لینک کوتاه خبر :