امام جمعه شهرستان دامغان: یقینا صحنه های زیبا و به یاد ماندنی از زحمات خالصانه کادر پزشکی و پرستاران در خاطرات مردم ما نقش خواهد بست.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سفر یکروزه خود به شهرستان دامغان، چهارشنبه نهم مهر ماه سال جاری، با حضور در دفتر امام جمعه این شهرستان با وی در خصوص مسائل بهداشتی درمانی به گفت و گو پرداخت.
در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین حسینیان امام جمعه شهرستان دامغان ضمن خیرمقدم ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، بیان داشت: تلاش های ریاست، معاونین و تمامی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نقش بسزایی در مدیریت بیماری کرونا در استان داشته است که بنده به نمایندگی از جامعه روحانیت و ائمه جماعات استان، از تلاش های شبانه روزی تمامی این عزیزان قدردانی می نمایم.
حجت الاسلام و المسلمین حسینیان ادامه داد: یقینا این صحنه های زیبا و به یاد ماندنی از زحمات خالصانه کادر پزشکی و پرستاران در خاطرات مردم ما نقش خواهد بست و ملت ما قدردان زحمات این عزیزان خواهند بود.
وی با تاکید بر انجام فعالیت ها و تصمیمات بر پایه کارشناسی های تخصصی، افزود: خوشبختانه با تلاش و اهتمام همکاران حوزه بهداشت و درمان و توجه مسئولان شهرستانی، خدمت مردم به شهرستان دامغان روند مطلوبی دارد.
امام جمعه شهرستان دامغان ضمن آرزوی توفیقات روزافزون برای دست اندرکاران حوزه سلامت، بیان داشت: تکمیل، تجهیز و بهره برداری از پروژه های در دست احداث مراکز بهداشتی درمانی این شهرستان، نقش بسزایی در ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مردم عزیز این منطقه و مسافرین و زائران حرم رضوی دارد.
در ادامه دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تشکر از وی و تمامی ائمه جماعات و روحانیت معزز در آگاهی بخشی جامعه در راستای رعایت کامل پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی توسط جامعه و مدیریت بهتر بیماری کرونا، افزود: همراهی و همدلی جامعه روحانیت و ائمه جماعات استان با حوزه سلامت به ویژه در ماه های محرم و صفر درخصوص رعایت دستورالعمل ها بسیار ستودنی می باشد.
دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت و نحوه ارائه خدمت به مردم این شهرستان، بیان کرد: شاخص نسبت تخت در هر هزار نفر جمعیت به طور استاندارد برابر با یک و نیم تخت می باشد این در صورتی است که در شهرستان دامغان این شاخص برابر با یک و هفت دهم است.
وی ادامه داد: به امید خدا در روزهای آتی 30تخت بستری و ویژه به مجموعه تخت های مرکز درمانی این شهرستان اضافه میشود.
رئیس دانشگاه گفت: تمام تلاش و همیت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ارائه خدمات با کیفیت و در شان مردم است و امیدوارم با همکاری و همدلی بیشتر مسئولین شهرستان ها با حوزه سلامت بتوانیم خدمات مطلوب تر و مناسب تری را ارائه نمائیم.
گفتنی است: در این دیدار فرماندار دامغان، معاونین بهداشت و درمان و مدیران ستادی، ریاست دانشگاه را همراهی نمودند.