اقدام زیبای مدافعان سلامت بخش دیالیز بیمارستان کوثر در گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

اقدام زیبای مدافعان سلامت بخش دیالیز بیمارستان کوثر در گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

 اقدام زیبای مدافعان سلامت بخش دیالیز بیمارستان کوثر در گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در روز دوشنبه هفتم مهر ماه 99، کارکنان بخش دیالیز مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر در اقدامی زیبا و ستودنی از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس که تحت درمان دیالیز هستند، قدردانی کردند.

با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا ویروس، ماه هاست کارکنان حوزه سلامت همچون گذشته با گذشت و فداکاری با هدف ارائه خدمات با کیفیت به بیماران به ویژه بیماران مبتلا به کرونا ویروس از خانواده، جان و سلامتی خود گذشتند و به عنوان ناجی و مدافع سلامت در خط مبارزه با این ویروس منحوس خوش درخشیدند.

حال همین عزیزان با وجود خستگی و فشار کاری زیاد به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به پاس جانفشاني ها و رشادتهاي اين عزيزان، از افتخارآفرینان و سرافرازنی که هشت سال با متجاوزین در راه دفاع از کشور عزیزمان جنگیندند و حال تحت درمان در بیمارستان هستند، قدردانی کردند.

شاید امروز رشادت ها و ازخودگذشتگی های رزمندگان دفاع مقدس را مدافعان سلامت ملموس تر از دیگران درک کردند، چرا غرور آفریننان دیروز و امروز با هدف دفاع خالصانه و خاضعانه از خاک، امنییت و سلامت این مرز و بوم در حال خدمت رسانی و مبارزه هستند.

در این مراسم دوستمحمدی سرپرستار دياليز بيمارستان كوثر به اتفاق جمعی از پرستاران این بخش به نیابت از دکتر معماریان مدیرعامل مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر با اهدای لوح تقدیر از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس که تحت درمان دیالیز هستند، قدردانی کردند.

لازم به ذکر است: علي اكبر سعادت پور، يحيي شريف حسيني و ابولفضل عبدي حاجي افتخارآفرینانی بودند که در این مراسم از آن ها قدردانی شد.

  • کد خبر : 27724
لینک کوتاه خبر :

تصاویر

اقدام زیبای مدافعان سلامت بخش دیالیز بیمارستان کوثر در گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اقدام زیبای مدافعان سلامت بخش دیالیز بیمارستان کوثر در گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اقدام زیبای مدافعان سلامت بخش دیالیز بیمارستان کوثر در گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اقدام زیبای مدافعان سلامت بخش دیالیز بیمارستان کوثر در گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *