اطلاعیه شماره 34 ستاد سازماندهی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، ستاد سازماندهی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان به منظور شفاف سازی و تبیین افکار عمومی علاوه بر اطلاع رسانی در رسانهها و مصاحبههای خبری، اطلاعیههایی را به صورت منظم منتشر خواهد کرد
اطلاعیه شماره 34 ستاد سازماندهی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان
خداوند، تنها آرامش دل های بی قرار
این دنیا در شرایطی قرار دارد که دیگر هیچ کس نمی تواند از عبارت " چهار دیواری، اختیاری" استفاده نماید و سلامت و بیماری فردی در آن سوی جهان به سرفه و تب یک فرد در این سوی عالم بستگی دارد.
ویروس کرونا امروزه به گفته مدیرکل سازمان جهانی بهداشت در جهان فراگیر شده است و تنها راه انقطاع زنجیره انتقال آن در خانه ماندن، عدم تردد و رعایت بهداشت فردی است.
خوشبختانه با توجه به هشدارهای داده شده شاهد همکاری های نسبتا مطلوب هم استانی های عزیزمان هستیم که با ماندن در خانه مانع زحمت مضاعف کادر درمانی شدند، لذا صمیمانه تقدیر و تشکر می نمائیم.
اما غلبه کامل بر اپیدمی کرونا مستلزم همکاری کامل و بیشتر مردم است و باید بدانیم که رعایت مسائل بهداشتی و در خانه ماندن بزرگترین همراهی در مسیر انقطاع این بیماری است و باید دست به دست هم دهیم تا هر چه سریعتر از این بحران عبور کنیم.
هم استانی های گرامی بدانید که تا کنون 475 نفر از جمعیت تحت پوشش این دانشگاه با توجه به نتیجه آزمایشگاهی دچار ویروس کرونا شدند که به حول و قوه الهی و تلاش کادر درمانی 83 درصد با حال عمومی مطلوب از بیمارستان خارج شدند و بهبود یافتند و این رویه مطلوب تا ریشه کنی 100 درصدی این ویروس همچنان ادامه می یابد.
من در خانه می مانم چون نمی خواهم آیندگان از من به بدی یاد کنند.
شاد باشید و برقرار
پیروز باشید و سرافراز