اطلاعیه شماره 25 ستاد سازماندهی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، ستاد سازماندهی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان به منظور شفاف سازی و تبیین افکار عمومی علاوه بر اطلاع رسانی در رسانهها و مصاحبههای خبری، اطلاعیههایی را به صورت منظم منتشر خواهد کرد
اطلاعیه شماره 25 ستاد سازماندهی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان
" باید فقط پیله کرد به خدا، زیرا فقط با او می توان پروانه شد "
در چنین شرایطی که ویروس مرموز کرونا با پیچیدگی های خاص خود در حال نبرد با جامعه بشری است، همچنان مدافعان سلامت هر روز نمایی از ایثار و فذاکاری های خود را در عرصه خدمت به کشور و تاریخ عیان می کنند.
هم استانی های عزیز:
بی تردید با سعی و تلاش شبانه روزی کادر درمان و همکاری مردم و رعایت اصول بهداشتی و همچنین اجتناب از سفرهابی غیرضرور و با ماندن در خانه از این روزهای سخت عبور خواهیم کرد.
" حضور در سیزده بدر استقبال از کرونا است "
تمام روزهای فصول سال به خصوص بهار و تابستان را می توان در طبیعت بود و نباید به خاطر سیزده بدر و با خروج از خانه زحمات پرسنل کادر درمانی را زیر سوال برد.
استقبال از سیزده بدر و رفتن به طبیعت در واقع آسیب رساندن به سلامت سایر اعضاء خانواده و جامعه است و از شما تقاضا داریم از این تصمیم صرف نظر کنید.
همه باید بدانند که سیزدهم فروردین نیز همانند سایر روزها است و باید همانند روزهای قبل که رعایت موارد بهداشتی و خانه نشینی را مبنای زندگی خود در این شرایط بحرانی قرار داده ایم، "سیزده در خانه" را لحاظ کنیم.
پس بیائید:
{ سیزده در خانه _ کرونا به در }