اطلاعیه شماره 18 ستاد سازماندهی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، ستاد سازماندهی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان به منظور شفاف سازی و تبیین افکار عمومی علاوه بر اطلاع رسانی در رسانه ها و مصاحبه های خبری، اطلاعیه هایی را به صورت منظم منتشر خواهد کرد
اطلاعیه شماره 18 ستاد سازماندهی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان
" بنام خدای خوبیها "
بعثت، امید انسان به فردائی روشن است.
بعثت، نشانه مهرورزی خدا با خاکیان و باران رحمت بی حد او بر زمینیان است.
با تبریک عید مبعث بر همه شما مردم شریف و عزیز و همراه استان، آیا می دانید به چه دلیل در این ایام به سفر نباید برویم؟
- چون احتمال ابتلا به بیماری کرونا چندین برابر بیشتر می شود.
- زیرا در هنگام مسافرت باید مکرر بنزین بزنیم و این تماس مکرر با تجهیزات و وسایل پمپ بنزین، شانس ابتلا را بیشتر می کند.
- چون در هنگام مسافرت باید در اتوبوس، هواپیما یا اتومبیلی سوار شوید که احتمال ابتلا را بیشتر می کند.
- در هنگام مسافرت امکان شستشوی دست و دسترسی به سرویس های بهداشتی کمتر می شود.
- درحین سفر دسترسی به غذاهای سالم و فاقد هر گونه آلودگی کمتر می شود.
پس بیائید سفر نکنیم و از لحظات بودن در کنار اعضای خانواده در خانه، لذت ببریم، مطالعه کنیم، استراحت کنیم تا چرخه انتقال ویروس کرونا را قطع کنیم.
شاد باشید و برقرار پیروز باشید و سرفراز