اطلاعیه شماره یک ستاد سازماندهی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، ستاد سازماندهی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان به منظور شفاف سازی و تبیین افکار عمومی علاوه بر اطلاع رسانی در رسانه ها و مصاحبه های خبری، اطلاعیه هایی را به صورت منظم منتشر خواهد کرد.
اطلاعیه شماره یک ستاد سازماندهی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان
به نام خالق زیباییها
مردم شریف و فهیم استان سمنان
همانگونه که در جریان هستید چند روزی است که کشور و استان ما درگیر بیماری نو پدیدی به نام کووید -19 (کرونا) می باشد که فعالیت های عادی زندگی و کاری را تحت الشعاع خود قرار داده است و متاسفانه تا مدتی هم این بیماری ناخوانده شوم مهمان خانه های ما خواهد بود. اما رجاء واثق داریم که با فهم و درک و شعور بالای شما هم استانی های عزیز که با دقت به توصیه های متخصصین و متولیان سلامت گوش میدهید و نیز سعی و تلاش وصف ناپذیر و شبانه روزی خادمین شما در عرصه سلامت (شامل پزشکان و پرستاران و کارکنان بهداشتی) خواهیم توانست پیروزمندانه و سربلند از این میدان نبرد بزرگ بیرون آییم.
لذا به منظور شفاف سازی و تبیین افکار عمومی علاوه بر اطلاع رسانی در رسانه ها و مصاحبه های خبری قصد داریم با انتشار اطلاعیه هایی به صورت منظم شما خوبان دیار مهربانی را در جریان این بیماری فراگیر قرار داده و توصیه های لازم را اعلام نمائیم. لازم به ذکر است که با تلاش بی نظیر و مثال زدنی کادر درمانی تا بحال 5 بیمار کرونا مثبت اعلام شده از مجموع 6 بیمار مثبت، با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده و تنها یک مورد متأسفانه فوت نموده است. لذا تقاضا داریم که به شایعات و اخبار نادرست توجهی نکرده و تنها به اخبار صدا و سیما و انتشار روزانه این اطلاعیه توجه فرمائید.
پس بیائید سعی کنیم در خانه بمانیم و جزء در موارد ضروری بیرون نرویم. در تجمعات حضور پیدا نکنیم. دستهایمان را مرتب با آب و صابون به مدت 20 ثانیه بشوئیم یا با مواد ضدعفونی کننده تمیز کنیم و فاصله 2-1/5 متری را با افراد بیمار رعایت کنیم.
منتظر اطلاعیه های بعدی ما باشید.
ستاد کنترل کرونا