استمرار اهمیت سلامت کارکنان ادارات از نگاه مرکز بهداشت شهرستان سمنان
مراقبین سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان در بانک سپه و اداره غله، مراقب های مربوط به بیماری کرونا ویروس را انجام دادند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ درراستای قطع زنجیره انتقال بیماری کووید 19 مراقبین سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان با حضور در ادارات شهرستان سمنان، وضعیت سلامت کارکنان این ادارات را بررسی نمودند.
مراقبین سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن آموزش دستور عمل های بهداشتی و پاسخگویی حضوری در ادارات و نهادها، اقدام به اندازه گیری میزان اکسیژن خون و درجه حرارات بدن کارکنان نمودند.
لینک کوتاه خبر :