استاندار سمنان به مناسبت روز پزشک و به نمایندگی از جامعه پزشکی استان، از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تقدیر کرد

استاندار سمنان به مناسبت روز پزشک و به نمایندگی از جامعه پزشکی استان، از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تقدیر کرد

 استاندار سمنان به مناسبت روز پزشک و به نمایندگی از جامعه پزشکی استان، از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تقدیر کرد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ صبح روز شنبه اول شهریور ماه سال جاری، در حاشیه برگزاری جلسه ویدئو کنفرانسی ستاد ملی مدیریت مقابله با بیماری کرونا که با حضور استانداران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، در محل استانداری سمنان برگزار شد، آشناگر استاندار سمنان به مناسبت زادروز شیخ الرئیس حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک، به نمایندگی از جامعه خدوم پزشکی استان، از دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اهداء گل تقدیر کرد.

مهندس آشناگر استاندار سمنان با اشاره به خدمات ارزشمند حوزه سلامت به ویژه در دوران شیوع کرونا ویروس، بیان داشت: این روز بزرگ را به تمامی پزشکان مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان که با فداکاری و گذشت سلامت و آسایش خود را در راه سلامت جامعه گذاشته اند تبریک عرض نموده و در این ایام شهادت سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان، از درگاه حق تعالی پیروی از سیره آن حضرت و سربلندی را برای این عزیزان مسئلت می نمایم.

 

  • کد خبر : 27169
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *