ارائه آموزش پیشگیری از ابتلا به کووید 19 و جذب سفیر سلامت

 ارائه آموزش پیشگیری از ابتلا به کووید 19 و جذب سفیر سلامت

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ مراقبین سلامت پایگاه بهار مسکن مهر آموزش پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و جذب سفیر سلامت را ارائه دادند.

سفیران سلامت با دریافت آموزش موازین بهداشتی و انتقال به خانواد، نقش مهمی را در ارتقای سطح سواد سلامت جامعه دارند و بر این  اساس کارشناسان پایگاه بهار با داشتن 1804خانوار و 1173 نفر سفیر سلامت از آموزش اصول بهداشتی غافل نبوده و بر امر خود مراقبتی و اجرای پروتکل های بهداشتی تاکید کردند.

لازم به ذکر است: به علت شیوع کرونا آموزش ها به صورت غیرحضوری و مجازی در حال اجرا می باشد.

 

 

 

 

  • کد خبر : 26623
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *