آیین گرامي داشت روز پرستار در بيمارستان ولايت برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ آیین گراميداشت ميلاد با سعادت حضرت زينب (س) و روز پرستار در بيمارستان ولايت با حضور دكتر محمدي رئيس بيمارستان و مدير خدمات پرستاري، مسئول روابط عمومي و رئيس و اعضاي نظام پرستاري شهرستان دامغان در بيمارستان ولايت برگزار شد.
دكتر محمدي رئيس بيمارستان ولايت ضمن تقدير از اعضاي نظام پرستاري شهرستان، بیان داشت: با توجه به اينكه در اين روز مبارك گروهاي مختلف از اقشار جامعه براي عرض تبريك به مناسبت روز پرستار و خدا قوت به اين عزيزان به بيمارستان مرجعه مي نمايند، ما مسئولين بيمارستان و مجريان برنامه بايد با رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي در حفظ سلامتي آنان كوشا باشيم.
لینک کوتاه خبر :