آیین گرامي داشت روز پرستار در بيمارستان ولايت برگزار شد

 آیین گرامي داشت روز پرستار در بيمارستان ولايت برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ آیین گرامي‌داشت ميلاد با سعادت حضرت زينب (س) و روز پرستار در بيمارستان ولايت با حضور دكتر محمدي رئيس بيمارستان و مدير خدمات پرستاري، مسئول روابط عمومي و رئيس و اعضاي نظام پرستاري شهرستان دامغان در بيمارستان ولايت برگزار شد.

دكتر محمدي رئيس بيمارستان ولايت ضمن تقدير از اعضاي نظام پرستاري شهرستان، بیان داشت: با توجه به اينكه در اين روز مبارك گروهاي مختلف از اقشار جامعه براي عرض تبريك به مناسبت روز پرستار و خدا قوت به اين عزيزان به بيمارستان مرجعه مي نمايند، ما مسئولين بيمارستان و مجريان برنامه بايد با رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي در حفظ سلامتي آنان كوشا باشيم.

  • کد خبر : 28818
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *