آیین قدردانی از بهورز،مراقب سلامت و مربی بهورزی نمونه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ صبح امروز یکشنبه دهم اسفند ماه سال جاری، آیین قدردانی از بهورزان، مربیان و مراقبین سلامت دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، نمایندگان سازمان جهانی بهداشت و یونیسف ، معاون بهداشت و مدیریت شبکه معاونت بهداشتی وزارت متبوع و دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
در این نشست دکتر جندقی معاون بهداشتی دانشگاه، دکتر فریور مدیر گسترش شبکه معاونت بهداشتی، بنائی مسئول بهورزی معاونت بهداشتی و منتخبین بهورزان، مربیان و مراقبین سلامت مجموعه تحت پوشش دانشگاه نیز حضور داشتند.
پس از اتمام ارتباط ویدئو کنفرانسی با وزیر بهداشت، دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سخنانی ضمن عرض خداقوت به همکاران گرامی، به تبیین نقش بهداشت در حوزه سلامت به ویژه نقش اساسی بهورزان در روستاها و مراقبان سلامت در شهرها پرداخت.
وی با توجه به وضعیت همه گیری بیماری کرونا افزود: بخش بهداشت با انجام غربالگری بیماری به شناسایی زود هنگام بیماران در سطح شهر و روستا، از پیشرفت بیماری و بستری شدن در مراکز درمانی و کاهش هزینه های درمان شده و در نهایت باعث کنترل شیوع و بروز بیماری در سطح جامعه می گردد.
دکتر دانائی ادامه داد: هر زمان که آموزشها و ارتباط با مردم بیشتر ایجاد شده و مردم با حوزه بهداشت همراه شدند، کاهش بستری و مرگ را شاهد بودیم.
در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه از بهورز،مراقب سلامت و مربی بهورزی نمونه تقدیر به عمل آمد.
جدول معرفی مربی، بهورز و مراقب سلامت نمونه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان 1399
|
ردیف |
نام و نام خانوادگی |
جنس |
عنوان پست سازمانی |
محل خدمت فعلی |
|
1 |
میترا شمس |
زن |
مدیر |
مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی برنامههای سلامت شهرستان سمنان |
|
2 |
لیلا بیگم طباطبایی |
زن |
بهورز |
خانه بهداشت اعلاء شهرستان سمنان |
|
3 |
سمانه توکلی نژاد |
زن |
مراقب سلامت |
مرکز خدمات جامع سلامت ایوانکی شهرستان گرمسار |