آیین بزرگداشت روز پزشك در بيمارستان 15 خرداد مهديشهر

 آیین بزرگداشت روز پزشك در بيمارستان 15 خرداد مهديشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ آیین بزرگداشت روز پزشك با حضور دکتر یار احمدی رئیس بیمارستان 15 خرداد و جمعی از پزشکان این بیمارستان برگزار شد.

دکتر یار احمدی رئیس بیمارستان 15 خرداد یکم شهریورماه، زادروز دانشمند بزرگ و طبیب برجسته و نامدار ایرانی، شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا را فرصتی مغتنم و مناسب برای یادآوری و درک اهمیت و جایگاه جامعه پرتلاش و توانمند پزشکان کشور دانست تا تلاش‌های ارزنده آنها که به واسطه مهارت، دانش، ایثار و اخلاص همواره نویدبخش حیات و سلامت مردم است، مورد تقدیر و تکریم قرار گیرد.

رئیس بیمارستان 15 خرداد مهدیشهر در این مراسم بیان کرد: بی‌شک حضور سبز و حماسی پزشکان ایران اسلامی در سال‌های دفاع مقدس فصل درخشانی است، اما درخشش و جانفشانی جامعه پزشکی کشورمان در مواجه با شیوع ویروس کرونا فصل جدیدی از ایثار و فداکاری را در ایران اسلامی گشوده است که  عزت و آبرویی دو چندان را برای  این فرزندان برومند ایران زمین رقم زده است. 

وی ادامه داد: ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای جامعه پزشکی در تمام مقاطع حساس که با از خودگذشتگی و آراستگی به درجه‌ رفیع شهادت نائل شدند، در تقارن این روز با ماه محرم، ماه ایثار و از جان گذشتگی، روز پزشک را به تمامی پزشکان فرزانه و جامعه پزشکی تلاش‌گر ایران اسلامی به‌ خصوص پزشکان سخت کوش همراه و همکار بیمارستان 15 خرداد تبریک و تهنیت گفته و برای همه آنان از درگاه حضرت احدیت آرزوی سلامتی و توفیق خدمت به مردم خواستارم و امیدوارم همچون گذشته تلاش برای درمان بیماران که مبتنی بر فطرت پاک تمامی انسان‌هاست را سرلوحه تلاش بی‌وقفه خود قرار داده و با خدمت‌گزاری صادقانه به بندگان در مسیر کسب رضای الهی گام بردارند. 

  • کد خبر : 27235
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *