آیین افتتاح مرکز واکسیناسیون کووید-۱۹ شهرستان دامغان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ چهارشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه 1400 آیین افتتاح مراکز واکسیناسیون کووید-۱۹ شهرستان دامغان همزمان با شهرستان سمنان و گرمسار با حضور دکتر پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان و با حضور وبیناری دکتر خجسته پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، بینایی مدیرکل امور اجتماعی استانداری سمنان و جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه در محل سالن ورزشی چند منظوره شهرستان دامغان واقع در خیابان ورزش برگزار شد.
دکتر پورمحمدی ضمن تشکر از حمایت های دکتر دانائی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و معاونین دانشگاه در راه اندازی مرکز واکسیناسیون کووید 19 در شهرستان دامغان، از همکاری فرمانداری شهرستان و سازمان ورزش و جوانان بابت در اختیار قراردادن سالن ورزشی جهت واکسیناسیون قدردانی نمود و گفت: از این پس واکسیناسیون کووید19در شهر دامغان به صورت متمرکز با کیفیت و سرعت بالا در محیطی همراه با آرامش در این سالن انجام خواهد شد.