جلسه معارفه دانشجویان ورودی بهمن دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

جلسه معارفه دانشجویان ورودی بهمن دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

 معارفه دانشجویان ورودی بهمن دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه معارفه دانشجویان ورودی بهمن دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سالن زکریای رازی دانشکده دندان‌پزشکی سمنان برگزار شد.

صبح روز دوشنبه 28 بهمن ماه سال جاری جلسه معارفه دانشجویان ورودی بهمن دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر حاج حسنی معاون دانشجویی فرهنگی، حجت الاسلام و المسلمین مهدوی نژاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و جمعی از مدیران معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد.

دکتر عبدالحمید حاجی حسنی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه ضمن تبریک به دانشجویان ورودی جدید بیان داشت: امیدوارم بتوانیم با کمک شما سال تحصیلی خوبی را داشته باشیم.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم‌پزشکی استان سمنان افزود: ما همیشه منتظر انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.

وی ادامه داد: دانشجویان نیز می‌توانند در بهبود برخی از مسائل به ما کمک کنند و این زمانی میسر می شود که با هم همکاری کنیم و هماهنگ باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی نژاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: دانشجویان در هر لحظه باید به دنبال افزایش علم باشند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، بیان کرد: دانشجویان ما خداراشکر افرادی سختکوش و متعهد هستند و این باعث خوشحالی ماست. علم در کنار عمل زیبایی خود را نشان می‌دهد باید بدانیم که برکت علم عمل آن است.

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی نژاد ادامه داد: باید برای رسیدن به اهداف برنامه ریزی کرد و پیگیر و سختکوش بود و ایمان و عمل صالح نیز در زندگی باعث رشد و رسیدن به تعالی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه معنویات در زندگی به رشدکمال انسان و روحی فرد تاثیر بسزایی دارد، برای تمام دانشجویان آرزوی موفقیت و بهروزی نمود.

همچنین تجلی مدیر امور فرهنگی دانشگاه گفت: امیدواریم دانشجویان ما در برنامه های فرهنگی به ما کمک کنند و حضور فعال داشته باشند. ما همیشه آماده ایم تا پیشنهادات فرهنگی دانشجویان را دریافت کنیم.

در ادامه دکتر حاجی حسنی معاون دانشجویی فرهنگی و مجتبی تجلی مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم‌پزشکی استان سمنان به پاسخ پرسش های دانشجویان حاضر در جلسه پرداختند.

اهدا بسته فرهنگی، پرسش و پاسخ، پخش کلیپ و سخنرانی از برنامه های این مراسم بود.

 

 

  • کد خبر : 24964
لینک کوتاه خبر :