تور خبری بازدید از مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر

تور خبری بازدید از مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر

 تور خبری بازدید از مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان،  امروز شنبه پنجم بهمن ماه سال جاری تور خبری بازدید از مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان با حضور موثرین، اصحاب رسانه و خبرنگاران سمنان برگزار شد.

در این تور خبری که دکتر همتی نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و دکتر معماریان مدیرعامل مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر نیز حضور داشتند، از بخش های VIP، داخلی، اورژانس و برخی از پروژه های دردست احداث این مرکز بازدید شد.

در این بازدید موثرین و اصحاب رسانه استان سمنان ضمن حضور در بخش های این بیمارستان، از روند اجرای خدمات درمانی به مراجعین و بیماران بازدید و از بیماران این بخش ها عیادت کردند.

پس از بازدید نشستی صمیمی اصحاب رسانه و موثرین سمنان با دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر گوهری معاون درمان و دکتر معماریان مدیرعامل و دکتر فتحعلیان مدیر مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر در سالن دانش این بیمارستان برگزار شد.

در این نشست دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن قدردانی از حضور این عزیزان در این بیمارستان، بیان داشت: بازتاب درخواست های مردم به مسئولان و نیز واسطه بین مردم و خدمتگزاران مردم، از رسالت های مهم اصحاب رسانه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: رسانه با اطلاع رسانی صحیح و منصفانه تاثیر بسیار مهمی در ثبات و امنیت دارد و با انتقال خواسته های مردم به مسئولین و همچنین اطلاع رسانی صحیح از عملکرد و فعالیت سازمان ها می تواند نقش بسزایی را در ایجاد اعتماد بین مردم و خدمتگزاران آنان ایفا نماید.

دکتر دانائی ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین اصحاب رسانه استان، از زحمات و خدمات درخشان این عزیزان که دوشادوش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در انعکاس اخبار این دانشگاه حضور پررنگ دارند، قدردانی کرد.

وی در ادامه با اشاره به توسعه زیرساخت های این دانشگاه گفت: تغییر سخت است و متاسفانه پس از هر تغییری انتقاداتی خواهد شد و از دوستان می خواهم نگاه سازنده به فعالیت های این دانشگاه داشته باشند.

رئیس دانشگاه تصریح نمود: اطلاعات و اخباری که در نظر دارید از بیمارستان کوثر یا هر حوزه دیگری انتشار دهید با مستندات باشد و همکارانم در بیمارستان با تمام وجود خدمت می کنند. کمک کنید روح امید در این شهر و بیمارستان افزایش یابد.

همچنین دکتر معماریان مدیرعامل مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت های این بیمارستان و اقدامات جدید انجام شده از جمله پرستار خوش آمدگو و خدمت پرستاری در منزل، از اصحاب رسانه و موثرین شهر درخواست نمود تا در ارتقای خدمات این بیمارستان مسئولین حوزه سلامت را یاری نمایند.

موثرین، اصحاب رسانه و خبرنگاران سمنان از روند خدمات ارائه شده و برگزاری نشست و بازدید از این بیمارستان قدردانی و ابراز امیدواری کردند که با همت و تلاش بیش از پیش مسئولین حوزه سلامت خدمات مطلوب تری به مردم شریف استان ارائه شود.

 

 

 

  • کد خبر : 24690
لینک کوتاه خبر :